شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
«حمایت از کالای ایرانی» در بازار نشر

کتاب «حمایت از کالای ایرانی» اثر هادی خورسند در راستای اقتصاد مقاومتی از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی واحد استان قم منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، «حمایت از کالای ایرانی» با موضوع اقتصاد مقاومتی در کشور، دربرگیرنده 4 فصل است که با عنوان «ادبیات اقتصاد مقاومتی» شروع شده و با موضوع «راهکارها و پیشنهادات» خاتمه پیدا می‌کند.

این کتاب در فصل نخست، به معرفی و بیان تعاریف گوناگون از اقتصاد مقاومتی پرداخته و پس از طرح مسائلی مانند ویژگی‌های اقتصاد ریاضتی، اقتصاد مقاومتی و جایگاه آن در جامعه کنونی، در فصل دوم، وارد موضوعاتی همچون اقتصاد مقاومتی از نگاه مقام معظم رهبری شده است.
 
در فصل سوم، به موضوع افزایش بهره وری و کاهش ریخت و پاش‌ها به عنوان دو راهکار در جهت اقتصاد مقاومتی، پرداخته و در فصل پایانی هم، پیشنهادهایی به مخاطبان داده است.
 
کتاب «حمایت از کالای ایرانی» در 118 صفحه از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی واحد استان قم منتشر شده است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدی ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    حمایت از کالای ایرانی باید همه جانبه باشد، چون بدنبال آن رونق تولید است و رونق تولید بمعنای خودکفایی است و صنعت و دانشگاه و مراکز علمی و نوبنیان باید بتوانند در همه ی موارد تا جایی که امکان دارد کشور را خودکفا کنند و حمایت هم وظیفه ای است که براساس شعارهای سال صورت گرفته و هر چند بیش از پیش صورت گیرد سبقت در خدمت بمردم و کشور و آینده ی کشور است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها