شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
چاپ هشتادم رمان «رویای نیمه شب» به نمایشگاه کتاب رسید

«روياي نيمه شب» اثر مظفر سالاری از سوی انتشارات کتابستان معرفت به چاپ هشتادم رسید و در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، رمان «رویای نیمه شب» اثری با پس زمینه عشقِ پسری سُنّی به دختری شیعه است که در لفافه حیا و حجاب، معذور از بیان دلدادگی‌اش است و در مسیر رسیدن به هدف خود با اتفاقات روبه‌رو می‌شود.

قصه اصلی رمان واقعی بوده و بستر آن در فضای چند قرن قبل حلّۀ عراق می‌گذرد؛ با این حال رمان از کشش و تازگی برخوردار است و مخاطب از ابتدا تا انتها با اثر همراه می‌شود. داستان تشرف ابو راجح به محضر امام زمان (عج) نیز همانگونه که در کتاب نیز ذکر شده، واقعی و مستند است.

این رمان را می‌توان نوعی، ترسیم شیوه معاشرت و همزیستی مسالمت آمیز میان مردمی توصیف کرد که هرچند مکتب و مذهبی متفاوت دارند اما تحت لوای انبوه مشترکات اعتقادی‌شان به مراوده با یکدیگر می‌پردازند و با یکدیگر همزیستی مسالمت آمیز دارند.
 
در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:
پدربزرگ از پشت قفسه‌ها بیرون آمد و به گوشواره‌ای زیبا و گرانبها که من طراحی کرده و ساخته بودم، اشاره کرد. خوشحال شدم که آن را برای ریحانه انتخاب کرده بود؛ هر چند بعید می‌دیدم که مادرش زیربار قیمت آن برود. گوشواره را بیرون آوردم و به پدربزرگ دادم.

چاپ هشتاد رمان «رویای نیمه شب» اثر مظفر سالاری با 278 صفحه از سوی انتشارات کتابستان معرفت در قم راهی بازار کتاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها