پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
«گوینده اخبار سکوت کرده است!» منتشر شد

«گوینده اخبار سکوت کرده است!» برش‌هايي از جامعه ايراني معاصر است كه نويسنده در چهارده داستان كوتاه به آن‌ها پرداخته است.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، «گوینده اخبار سکوت کرده است!» دربرگيرنده 14 داستان كوتاه از مژگان بابا مرندي است كه به تازگي در نشر روزنه منتشر شده است.

مجموعه داستان «آفتاب از من و مهتاب گذشت» در انتشارات موسسه انتشارات امیرکبیر  و «خانم شاعر و آقای بتهوون» در انتشارات پیدایش پيش از اين از بابامرندي منتشر شده است.

بخشي از كتاب:
از همین جا که خوابیده‌ام فقط کافی است سرم را کمی بلند کنم. پیله‌‌هایم را می‌بینم. پیله‌هایشان مثل کرم ابریشم نیست. انگار از جنس توری پنجره، اما لطیف‌تر دورش پیچیده باشند. تا چند روز پیش فقط پیله بودند. اما الآن جای بال‌هایشان هم مشخص است. انگار خوابیده‌اند. منتظرند بزرگ شوند و پیله را پاره کنند و بیندازند دور. یادش به خیر وقتی کرم بودند چقدر می‌خوردند و چقدر وَرجه وُرجه می‌کردند. همان طور که دراز کشیده‌ام فکر می‌کنم توی یک پیله‌ای به همین نازکی هستم. خب کی باید بیرون بیایم؟

 «گوینده اخبار سکوت کرده است!» نوشته مژگان بابا مرندي در نشر روزنه با قيمت 7500 تومان منتشر شده است.

 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمیر رضا معاف ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
    من در جلسه بودم این حرف ها واقعا دروغ های بر پایه حقیقته. تو این کزارش تک تک حرفها کاملا مغرضانه برگردانده و عوض شده. واقعا از ایبنا بعید بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها