یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹
راز آموزش به خردسالان فاش شد

«مهد در خانه» عنوان مجموعه‌ای چهارجلدی است که الگوهای آموزش به فرزند خردسال را در اختیار بزرگسالان قرار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) «مهد در خانه» عنوان مجموعه‌ای چهارجلدی است که الگوهای آموزش به فرزند خردسال را در اختیار بزرگسالان قرار می‌دهد و از سوی انتشارات فنی ایران (کتاب‌های نردبان) منتشر شده است.
 
بازی و یادگیری دو عنصر اصلی این مجموعه‌ای چهار جلدی است که به آموزش مفاهیم اصلی ریاضی و مهارت‌های زندگی می‌پردازد.

در مقدمه‌ مجموعه «مهد در خانه» به والدین یادآوری شده است که بزرگسالان به سبب فرزندآوری مهارت‌های آموزش و نگهداری فرزند را نمی‌آموزند. در همین راستا این مجموعه تلاش دارد تا درباره ویژگی‌های رفتاری و توانمندی‌های یادگیری خردسالان با والدین صحبت کند.

در این کتاب پیشنهادهایی برای شروع آموزش، درک بهتر مفاهیم کتاب و تمرین‌های عملی برای جذاب کردن فرآیند یادگیری ارائه شده است. این راهکارها آغازگر نگاه متفاوت والدین به امر آموزش و به کارگیری این شیوه‌ها در سایر موضوعات آموزشی است.

«می‌خوام برم مدرسه»،«چی مثل چیه؟»،«چندتا می‌بینی؟ بشمار!»، «چه اندازه؟ چه شکلی؟ چه رنگی؟» عنوان کتاب‌های این مجموعه است که به قلم گروه نویسندگان با ترجمه عرفانه جوادپور منتشر شده است.

هر عنوان از کتاب‌های این مجموعه هویت مستقل داشته و با قیمت 8 هزار تومان برای هرجلد از سوی انتشارات فنی ایران (کتاب‌های نردبان) منتشر شده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها