چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
​فصلنامه نقد کتاب کودک و نوجوان به پله شانزدهم رسید

شانزدهمین شماره فصلنامه نقد کتاب کودک و نوجوان از سوی انتشارت خانه کتاب منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) فصلنامه نقد کتاب کودک و نوجوان شماره زمستان 1396 با مطالبی همچون چهارسالگی یک نشریه بیست‌ویک ساله، رویکرد کثرت‌گرایانه به مخلوقات داستانی، حرکت از نظریه به نقد و دنیای خالی از معبود منتشر شده است.
 
سرمقاله این شماره با عنوان « چهارسالگی یک نشریه بیست‌ویک ساله» به قلم سیدعلی کاشفی خوانساری به پایان چهارمین سال انتشار فصلنامه نقد کتاب کودک و نوجوان، تغییر و تحولات و فعالیت‌های صورت گرفته در این مدت می‌پردازد.
 
در این شماره از فصلنامه آثاری از آرمان آرین، هادی خورشاهیان، جی. کی. رولینگ، شاهین رهنما، محمدرضا شمس، فریبا کلهر، محبوبه نجفخانی، سندی مومنی، عبدالمجید نجفی و پریناز نیری مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.
 
گزارش وضعیت کتاب‌های علمی کودکان و نوجوانان 1395-1396، هفده نکته درباره جلد هفده فرهنگنامه کودکان و نوجوانان، خلاقیت در داستان‌های تاریخی، کتاب‌های تئوری هنر و ادبیات کودک و نوجوان تابستان 96، آموزش با حرکت از نظریه به نقد و ... از جمله مطالب این شماره از فصلنامه نقد کتاب کودک و نوجوان است.
 
مهدی ابراهیمی لامع، زهرا احمدی، حسن پارسایی، نگار پدرام، آسیه ذبیح‌نیا، مهدیه سیدنورانی، شهره کائدی، روح‌الله مهدی‌پور عمرانی و عالمه میرشفیعی از جمله نویسندگان این شماره از فصلنامه هستند.
 
شانزدهمین شماره فصلنامه نقد کتاب کودک و نوجوان، ویژه زمستان، در 257 صفحه و قیمت 10 هزار تومان به مدیرمسئولی نیکنام حسینپور و سردبیری سیدعلی کاشفی خوانساری منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها