یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
​ششمین کتاب افشین یداللهی راهی بازار نشر شد

مجموعه شعر «خاطره‌هایم را فراموش کنم، آرزوهایم هست»، ششمین دفتر شعر زنده‌یاد افشین یداللهی است که طی روزهای گذشته از سوی موسسه انتشارات نگاه وارد بازار نشر شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،‌ مجموعه شعر سپید «خاطره‌هایم را فراموش کنم، آرزوهایم هست»، ششمین دفتر شعر زنده‌یاد افشین یداللهی است که از 60 شعر کوتاه و بلند تشکیل شده است. این دفتر چهارمین مجموعه شعر سپید یداللهی و گزیده‌ای از آثار منتشر نشده اوست.

با توجه به فوت زنده‌یاد افشین یداللهی در اسفندماه سال 95 (سال کبیسه) موسسه انتشارات نگاه قصد داشت تا نام این کتاب را «سال کبیسه» بگذارد اما با توجه به درخواست خانواده زنده‌یاد یداللهی قرار شد که نام کتاب به «خاطره‌هایم را فراموش کنم، آرزوهایم هست» تغییر پیدا کند.

این کتاب در زمان حیات زنده‌یاد افشین یداللهی و زیر نظر وی توسط رضا عزیزی جمع‌آوری شده بود. پیش از این نیز مجموعه ترانه‌ها و کارهای اجرا شده زنده‌یاد یداللهی با عنوان «جنون منطقی» به وسیله رضا عزیزی جمع‌آوری شده بود.

در یکی از کارهای این کتاب می‌خوانیم:
«خاطره‌هایم را فراموش کنم
آزوهایم هست
همیشه
برای سوختن چیزی پیدا می‌شود
نگران زمستان نباش
کنارم بنشین
فقط به من دست‌نزن
می‌سوزی
چه احساسی خواهی داشت
اگر بفهمی
نارفیق‌ترین آدم زندگی کسی هستی؟
لبخند
یا
هیچ...؟»

مجموعه شعر «خاطره‌هایم را فراموش کنم، آرزوهایم هست»، ششمین دفتر شعر زنده‌یاد افشین یداللهی در 112 صفحه، شمارگان 1500 نسخه و به بهای 10 هزار تومان از سوی موسسه انتشارات نگاه منتشر شده است.
 
موسسه انتشارات نگاه، ناشر مجموعه آثار زنده‌یاد افشین یداللهی پیش از این مجموعه، پنج اثر «روز شما یک عشق/مجموعه سپید»، «جنون منطقی/مجموعه ترانه»، «امشب کنار غزل‌های من بخواب/ مجموعه غزل»، «مشتری میکده‌ای بسته/ مجموعه سپید» و «حرف‌هایی که من باید می‌گفتم و تو باید می‌شنیدی/ مجموعه سپید» را منتشر کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها