چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
فرصت‌های جذب کسب و کار را بشناسید

انتشارات امیران ششمین کتاب از سری مجموعه 10 جلدی آینده‌پژوهی در فضای کسب و کار ایران را روانه بازار نشر کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) ششمین کتاب از سری مجموعه 10 جلدی آینده‌پژوهی در فضای کسب و کار ایران و تفکر استراتژیک توسط انتشارات امیران روانه بازار نشر شد. مهندسان مسعود‌ کوهستانی، علی‌اکبر‌ کوهستانی، علی ‌پور‌محمدی، حجت‌اله‌عزیزی و دکتر حیدر امیران به تالیف کتاب «شناسایی و معرفی فرصت‌های جذب کسب و کار درایران» پرداخته‌اند.

شناسایی و تشخیص فرصت‌ها خود فرآیندی بسیار حساس و تعیین‌کننده است. کتاب «شناسایی و معرفی فرصت‌های جذب کسب و کار در ایران» ابتدا به مفاهیم اولیه و بنیادین در شناسایی و تشخیص فرصت‌ها اشاره کرده است و سپس با ارائه نمونه‌هایی از تحلیل‌های مربوط به شناسایی فرصت‌ها خوانندگان را با موضوع شناسایی و تشخیص فرصت‌ها آشنا می‌کند.

این کتاب دارای یک مقدمه و چهارده فصل تحت عناوین «تعاریف و اصول اولیه مربوط به شناسایی و تشخیص فرصت»، «آشنایی با الگوها و مدل‌های شناسایی و خلق فرصت‌ها»، «معرفی شاخص‌های جذابیت فرصت‌ها»، «عوامل فرصت‌آفرین در فضای کسب و کار ایران»، «آشنایی با مهمترین فرصت‌های کسب و کاردر حوزه‌های صنعت کشاورزی و خدمات ایران» و «شناسایی و تحلیل فرصت‌های جذاب کسب و کار و پرورش ماهیان زینتی در ایران» است.

«شناسایی و تحلیل فرصت‌های جذاب کسب و کار در رستوران و فست فود»، «شناسایی و تحلیل فرصت‌های جذاب در آموزش مجازی»، «شناسایی و تحلیل فرصت‌های جذاب کسب و کار در صنعت پزشکی»، «تجارت و کسب و کارهای اینترنتی»، «شناسایی و تحلیل فرصت‌های جذاب کسب و کار در صنعت هتلداری ایران»، «شناسایی و تحلیل فرصت‌های جذاب کسب و کار در صنعت گیاهان گلخانه‌ای ایران»، «شناسایی و تحلیل فرصت‌های جذاب کسب و کار در صنعت واردات خودرو» درگر فصل‌های کتاب را دربردارد.

مولفان در فصول مقدماتی کتاب با تبیین آنچه که در جذابیت فرصت‌ها برداشت شده، معیارهای مهم مورد توجه در فرصت‌ها را تبیین کرده‌اند و سپس در ادامه بر اساس آنچه که در فصول اولیه تشریح شد، در فصول بعدی به نمونه برخی از کنکاش‌ها، ارزیابی‌ها، تحلیل‌های جذابیت فرصت‌ها و چگونگی انجام این تحلیل‌ها پرداخته‌اند.

کتاب «شناسایی و معرفی فرصت‌های جذب کسب و کار در ایران» در 486 صفحه، شمارگان سه‌هزار نسخه و به قیمت 19 هزار و 900 تومان از سوی انتشارات امیران به چاپ رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها