چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
​جدیدترین آثار «پرنده آبی» به دست کودکان رسید

گروه کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی (پرنده آبی) کتاب‌های «چی شد که رویا لی‌لی کنان به مهمانی رفت» نوشته حدیث لزر غلامی و «آبلیموی خوشحال» نوشته پیام ابراهیمی را برای کودکان منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گروه کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی (پرنده آبی) کتاب‌های «چی شد که رویا لی‌لی کنان به مهمانی رفت» نوشته حدیث لزر غلامی با تصویرگری مانلی منوچهری و «آبلیموی خوشحال» نوشته پیام ابراهیمی با تصویرگری شیرین شیخی را برای کودکان گروه سنی «الف و ب» منتشر کرده است.
 
«چی شد که رویا لی‌لی کنان به مهمانی رفت»
کتاب‌ «چی شد که رویا لی‌لی کنان به مهمانی رفت» نوشته حدیث لزر غلامی با تصویرگری مانلی منوچهری، داستان دختربچه‌ای به نام «رویا» را بیان می‌کند که می‌خواهد به مهمانی برود، اما هر لباسی را که برای مهمانی انتخاب می‌کند، خواهر کوچکترش «زویا» ادعا می‌کند که مال اوست و رویا نمی‌تواند از آن‌ها استفاده کند.
 
در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «چمدان را باز کرد و پیراهن پشمی بنفش را درآورد.
زویا تا پیراهن بنفش را دست خواهرش دید، گفت: «این مال منه!»
رویا پیراهن را به زویا داد.
آن‌وقت یک دامن کوتاه سبز درآورد.
زویا تا دامن را دید. دوباره گفت: «این مال منه!»
رویا دامن را به زویا داد.
رویا یک جفت جوراب نارنجی را که ته چمدان بود درآورد.
تا خواست پایش کند، زویا گفت: «اومممم... این جوراب‌ها که مال منه!...»
 
کتاب‌ «چی شد که رویا لی‌لی کنان به مهمانی رفت» در قالب 24 صفحه مصور رنگی با شمارگان یک‌هزار و 500 نسخه، به بهای 14 هزار تومان از سوی گروه کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی (پرنده آبی) منتشر شده است.

 
«آبلیموی خوش‌حال»
«آبلیموی خوش‌حال» نیز کتابی با موضوع بازی‌های کودکانه است و ماجرای بچه‌ای را بیان می‌کند که با خمیرهای رنگی، عروسکی را می سازد؛ اما این عروسک ناراحت و غمگین است و هرکاری که می‌کند نمی‌تواند او را خوشحال کند تا این‌که...
 
در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:
«فکر کنم الاکلنگ هم خیلی هیجان‌انگیز است.
کافی است بنشینی آن طرفش تا با هم بازی کنیم.
نظرت در مورد کمی شعبده‌بازی چیست؟
من چند تا کلک خیلی خوب بلدم.
نگاه کن!...»
 
کتاب‌ «آبلیموی خوشحال» در قالب 16 صفحه مصور رنگی با شمارگان یک‌هزار و 500 نسخه، به بهای هفت هزار و 500 تومان از سوی گروه کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی (پرنده آبی) راهی بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها