شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
کتابی برای عاشقان مطالعه منتشر شد

انتشارات آفرینگان کتاب «کتاب، کتاب است» نوشته جنی بورن هولت با تصویرگری سارا ویلکینز و ترجمه فریده خرمی را برای هرکس که عاشق کتاب خواندن است، منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) انتشارات آفرینگان به‌تازگی کتابی با عنوان «کتاب کتاب است» نوشته جنی بورن هولت با تصویرگری سارا ویلکینز و ترجمه فریده خرمی را برای همه افرادی که عاشق کتاب خواندن هستند، منتشر کرده است.
 
جنی بورن هولت، در این کتاب، با زبانی ساده، توضیحات کامل و جامعی درباره کتاب آورده است و به نوعی مخاطب را به خواندن کتاب تشویق می‌کند.
 
در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «جنس کتاب از کاغذ است. شاید بزرگ باشد یا کوچک. می‌توانی کلماتش را بخوانی، یک بار یا صدبار. کتاب‌ها ممکن است راست باشند یا راست نباشند و گاهی ممکن است همزمان هم راست باشند، هم راست نباشند.

کتاب مال کتابخانه است، روی قفسه، در کتابفروشی، در خانه تو. قصه از هرجا که بیاید، مال همان جاست.

خواندن کتاب‌های تصویری هم یک جور کتاب خواندن به حساب می‌آید. گاهی بچه کوچولوها کتاب را می‌جوند. حیوانات هم گاهی همین کار را می‌کنند، اما نه همیشه...»


 
نویسنده در پایان این کتاب به مخاطبان توصیه می‌کند که اگر عاشق کتاب هستند، می‌توانند آن را به دوستانشان قرض بدهند. آنها هم می‌توانند به افراد دیگر قرض بدهند تا همه بتوانند از کتاب مورد نظر استفاده کنند.
 
انتشارات آفرینگان، کتاب «کتاب، کتاب است» را در قالب 40 صفحه مصور با شمارگان هزار و 500 نسخه و قیمت 60 هزار ریال منتشر کرده است.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به نشانی زیر مراجعه کنید:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها