شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
آموزش قوانین شهروندی و اصول بهداشتی به کودکان

انتشارات شهر قلم، کتاب «خانه و خانواده» نوشته امیلی بومون را با ترجمه منصوره محمودی برای آشنایی بیشتر کودکان با رفتارهای مختلف اجتماعی، قوانین شهروندی و اصول بهداشتی منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) کتاب «خانه و خانواده» از مجموعه «فرهنگ تصویری کوچولوها» است که  نکات جالب و آموزنده‌ای را درباره مسائل مختلف اجتماعی و برای کودکان گروه سنی «ب» بیان کرده است. اين كتاب، آنها را با رفتارهای مختلف اجتماعی، قوانین شهروندی و اصول بهداشتی آشنا می‌کند.
 
«فرهنگ تصویری کوچولوها» راهی برای یاد دادن مفاهیم اولیه زندگي به بچه‌ها است. در این کتاب، بچه‌های زیر پنج سال به کمک تصویرهای جذاب، با مفاهیم مربوط به محیط، خانه، خانواده، بهداشت و سلامت آشنا می‌شوند.
 
در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «لورا و دیمیتری در یک خانه زندگی می‌کنند. ولی مارتین در طبقه اول یک آپارتمان زندگی می‌کند. در آشپزخانه مامان ناهار را آماده می‌کند. لورا پیش‌بند بسته و سرمیز نشسته است، چه می‌خورند؟ در فر چی می‌پزند؟ در ماهیتابه چه می‌پزند؟ با ماشین لباسشویی و ماشین ظزف‌شویی چه کار می‌کنند؟...»



در بخش دیگری از این کتاب می‌خوانیم: «لورا و دیمیتری در حیاط خانه‌شان بازی می‌کنند. مارتین در حیاط ساختمان شن‌بازی می‌کند. ساختمان‌های چند طبقه نگهبان دارند. برای ورود به یک آپارتمان باید شماره مخصوص آن واحد را وارد کنیم. هرکس محل پارک مخصوص به خود دارد...»

نویسنده با استفاده از تصاویر کتاب، سوالاتی را از کودکان می‌پرسد و با این کار آنها را وادار به اندیشیدن درباره موضوعات مختلف محیط اطرافشان می‌کند.

انتشارات شهر قلم، کتاب «خانه و خانواده» را در قالب 28 صفحه مصور رنگی با شمارگان دو هزار نسخه و قیمت هفت هزار تومان منتشر کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی زیر مراجعه کنید:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها