شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱
ماجرای بچه‌گاوی که پرواز کرد!

کودکان می‌توانند در کتاب «اولین هفته در مدرسه گاوها» نوشته اندی کاتبیل باترجمه عبدالرضا فیاضی آزاد ماجرای بچه گاوی را بخوانند که در مدرسه‌اش پرواز کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) کودکان گروه سنی «ب و ج» می‌توانند با مطالعه کتاب «اولین هفته در مدرسه گاوها» نوشته اندی کاتبیل با تصویرگری راسل آیتو و ترجمه عبدالرضا فیاضی آزاد با گاوی آشنا شوند که بچه‌اش یه جوجه مرغ است.
 
این کتاب سومین جلد مجموعه «ماجراهای مارجری» است و ماجرای گاوی به نام «مارجری» را بیان می‌کند که نمی‌توانست مثل بقیه گاوها دوچرخه سواری کند یا چرخ و فلک بزند. در جلدهای قبلی این مجموعه مارجری یک تخم می‌گذارد و از آن تخم جوجه‌ای به نام «دیزی» متولد می‌شود که مارجری آن را دختر خودش می‌داند...
در این کتاب مارجری دخترش دیزی را برای اولین بار به مدرسه می‌فرستد. وقتی خانم معلم حضور و غیاب می‌کند دیزی به جای «مووووووو» می‌گوید: «بوک، بوک، بوک». دیزی با گاوهای دیگر فرق دارد، او نمی‌تواند مثل آنها با سمش نقاشی بکشد و یا نشخوار کند اما استعدادهای دیگری دارد...
 
در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «مارجری پرسید: «چی شده؟» دیزی گفت: «همه گاوهای دیگر خیلی با استعداد به نظر می‌آیند. اما من اصلا احساس گاو بودن نمی‌کنم. همان وقت مرغ‌ها بالا پریدند. آنها با هم گفتند: «خیلی شبیه گاوها نیستی»...»
 
این کتاب‌ به صورت دو زبانه (فارسی-انگلیسی) منتشر شده است. بنابراین کودکان انگلیسی زبان هم می‌توانند به راحتی آنها را بخوانند. همچنین خواندن این کتاب می‌تواند زبان انگلیسی کودکان را نیز تقویت کند.
 
انتشارات خط خطی، کتاب «اولین هفته در مدرسه گاوها» را در قالب 32 صفحه مصور رنگی با شمارگان سه هزار نسخه برای هر جلد منتشر کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را با قیمت 68 هزار ریال خریداری کنند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها