چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
بهترین گاو در مسابقه معرفی شد

کودکان می‌توانند داستان تخیلی یک گاو و جوجه‌اش را در کتاب «بهترین گاو در مسابقه» نوشته اندی کاتبیل با ترجمه عبدالرضا فیاضی آزاد بخوانند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) کتاب «بهترین گاو در مسابقه» نوشته اندی کاتبیل با تصویرگری راسل آیتو و ترجمه عبدالرضا فیاضی آزاد ماجرای جذاب و تخیلی گاوی را برای کودکان گروه سنی «ب و ج» بیان می‌کند که بچه‌اش یک جوجه مرغ است.
 
این کتاب دومین جلد مجموعه «ماجراهای مارجری» است و ماجرای گاوی به نام «مارجری» را بیان می‌کند که نمی‌تواند مثل بقیه گاوها دوچرخه سواری کند یا چرخ و فلک بزند. در نخستین جلد این مجموعه مارجری یک تخم می‌گذارد و از آن تخم جوجه‌ای به نام «دیزی» متولد می‌شود.
 
در این کتاب قرار است مسابقه‌ای در بین بچه گاوهای مزرعه برگزار شود و مارجری مطمئن است که دخترش دیزی برنده مسابقه بهترین گاو مزرعه می‌شود. ولی دیزی شباهت زیادی به بچه گاوهای دیگر ندارد! او برای اینکه یک گاو باشد خیلی کوچک است، او هنوز حتی نمی‌تواند نشخوار کند!!!...
 
در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «مارجری دلش می‌خواست به دیزی کمک کند، اما دیزی حسابی با مرغ‌ها سرگرم بود. بقیه گاوها شروع کردند به پچ پچ کردن... مارجری اصلا به این حرف‌ها گوش نمی‌داد. او می‌دانست دیزی گاو کاملی است...
 
این کتاب‌ به صورت دو زبانه (فارسی-انگلیسی) منتشر شده است. بنابراین کودکان انگلیسی زبان هم می‌توانند به راحتی آنها را بخوانند. همچنین خواندن این کتاب می‌تواند زبان انگلیسی کودکان را نیز تقویت کند.
 
انتشارات خط خطی، کتاب «بهترین گاو در مسابقه» را در قالب 32 صفحه مصور رنگی با شمارگان سه هزار نسخه و قیمت 68 هزار ریال برای هر جلد منتشر کرده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها