شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰
«حزب‌اللهی افراطی» با سه اثر دیگر از عماد فردا می‌آید

کتاب «حزب‌اللهی افراطی» و سه اثر دیگر در حوزه‌های رمان و شعر آیینی از سوی انتشارات عماد فردا مراحل انتشار را سپری می‌کنند.

فخر‌الدین پزشکی، مدیرعامل انتشارات عماد فردا در گفت‌و گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) از در دست انتشار داشتن چهار اثر تازه خبر داد.

وی از کتاب «آستانه» به عنوان اثر زیر چاپ نام برد و در باره آن توضیح داد: این اثر مجموعه شعر‌های آیینی محمد قربانی را در بر دارد که در قالب غزل سروده شده‌اند. برخی از این شعر‌ها به موضوع دفاع مقدس می‌پردازند.

پزشکی درباره آثار این انتشارات که مراحل صفحه‌آرایی و طراحی جلد را سپری می‌کنند گفت: «حزب‌اللهی افراطی» یکی از این آثار است این کتاب را علی روحانی قوچانی در قالب دلنوشته و با هدف بررسی عملکرد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی پس از وقایع انتخاباتی سال 1388 نوشته است.

وی همچنین از در دست انتشار داشتن رمان تازه‌ای از محمد ستاری وفایی خبر داد که به رخداد‌هایی شبیه وقایع پس از انتخابات سال 1388 می‌پردازد و گفت: این کتاب هم در حال صفحه‌آرایی است. نام «شکاف» برای آن انتخاب شده است اما هنوز این نام برای اثر قطعی نیست.

پزشکی افزود: نمی‌دانم ماجرای رمان تازه محمد ستاری وفایی تا چه اندازه ریشه در واقعیت دارد اما پیش از این هم رمان‌هایی با موضوع اطلاعات و امنیت با نام‌های «شبیخون به خفاش» و «شکار کرکس‌ها» هم از او منتشر شده بود.

پزشکی، از رمان «هیام» به عنوان یکی دیگر از این آثار نام برد و گفت: این کتاب را لیلا قربانی درباره دختری نوشته است که از سرطان ریه رنج می‌برد. بیماری وی در نتیجه شیمیایی شدن پدر و مادرش در جنگ بود. وی که پدر و مادرش را به دلیل جنگ تحمیلی از دست داده بود، در پی ردپایی از آنان است که در بیمارستان و در پایان داستان به آن پی می‌برد. داستان این رمان برداشتی آزاد از واقعیت است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها