چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۲
داستان گوانجی با 360 درجه جادویی به کتابفروشی‌ها رفت

کتاب «گوانجی و 360 درجه جادویی» نوشته الهام مزارعی با تصویرگری سحر بردایی از سوی انتشارات پیدایش منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) الهام مزارعی در کتاب «گوانجی و 360 درجه جادویی» در قالب یک داستان تخیلی ماجرای پسر یازده ساله‌ای به نام گوانجی را برای کودکان گروه سنی «ب» بیان می‌کند. گوانجی نامی است که رئیس دزدان دریایی بر روی این پسر 11 ساله می‌گذارد و به معنای دلیر و قهرمان است.
 
گوانجی در این داستان در روز تولد 11 سالگی‌اش از طرف پدر مرده‌اش یک چراغ مطالعه قدیمی هدیه می‌گیرد و به کمک غول چراغ به یک سفر دریایی عجیب و غریب می‌رود. او در این ماجراجویی با ریش بلوطی - رئیس دزدان دریایی - و افرادش به دنبال افرادی به نام سر سرخ‌ها می‌گردند. اما گویی پیدا کردن گنج، آن هم گنج دزدهای دریایی قدیمی از شکست دایناسورهای دریایی هم مشکل‌تر است.
 
این کتاب شامل 8 فصل به هم پیوسته است با نامهای: غول چراغ جادویی من، شاه‌ میگوی سخنگو، کوه یخی خیلی خیلی عصبانی، جزیره پادناها، سیاره سیاسیامی‌های چشم ذره‌بینی، اورانگوتان دریایی، پیش به سوی گنج سرسرخ‌ها و سفر تمام می‌شود.
 
در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «کشتی به راه می‌افتد و من از خانه دور و دورتر می‌شوم و مامان که توی آشپزخانه سوپ جو می‌پزد، زیر لب غر می‌زند: «باز هم این بچه صدای تلویزیون را بلند کرد، از دست تو!» و نمی‌داند که من راست راستی توی کشتی دزدهای دریایی به طرف اقیانوس آرام می‌روم. ما دور می‌شویم و دور می‌شویم و خانه و مامان و سوپ جویش اول یک نقطه‌ای بزرگ و بعد کوچک و کوچکتر می‌شوند، درست به اندازه یک اتم...»
 
انتشارات پیدایش ناشر برگزیده سال‌های 76، 83 و 87 کشور و ناشر نخست چهارمین بینال بین‌المللی تصویرگران ایران و ناشر برگزیده سال‌های 81، 82 و 86 نمایشگاه بین‌المللی کتاب است.
 
انتشارات پیدایش، کتاب «گوانجی و 360 درجه جادویی» را در قالب 108 صفحه مصور رنگی و شمارگان دو هزار نسخه با قیمت 70 هزار ریال منتشر کرده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها