دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶
«هنر برقراری ارتباط» در کتاب مشهورترین راهب بودایی

کتاب «هنر برقراری ارتباط» نوشته تیچ نات هان در زمره جدیدترین کتاب‌های منتشر شده نشر ققنوس است. اين نویسنده و شاعر، یکی از مشهورترین راهبان بودایی در جهان است که اکنون در فرانسه زندگی می‌کند.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)ـ کتاب «هنر برقراری ارتباط» اثر تیچ نات هان، جدیدترین کتاب منتشر شده انتشارات ققنوس است. این کتاب شامل 9 فصل است که عناوین آنها به ترتیب عبارتند از: «غذای ضروری»، «برقراری ارتباط با خود»، «کلیدهای برقراری ارتباط با دیگران»، «6 وِرد برای گفتار محبت آمیز»، «وقتی که مشکلات پیش می‌آیند»، «ارتباط آگاهانه در محل کار»، «ایجاد جامعه در جهان»، «ارتباط ما استمرار ماست» و «تمرین‌هایی برای روابط محبت‌آمیز».

تیچ نات هان، نویسنده این کتاب، شاعر، نویسنده و راهب بودایی ذن است. او سال 1926 در ویتنام به دنیا آمد و اکنون در کشور فرانسه زندگی می‌کند. هان در سال 1967 نامزد جایزه صلح نوبل شد. متن پشت جلد کتاب، شامل دو کلام از دالای لاما، رهبر دینی بوداییان و مارتین لوترکینگ، رهبر سیاهپوست جنبش حقوق مدنی سیاهپوستان آمریکا درباره تیچ نات هان است. این دو جمله در متن خود کتاب موجود نیست. جمله دالای لاما چنین است: «تیچ نات هان رابطه بین صلح درونی، صلح شخصی و صلح روی زمین را به ما نشان می‌دهد.»


«هنر برقراری ارتباط» نوشته تیچ نات هان با ترجمه مهین خالصی با شمارگان هزار و 100 نسخه، 160 صفحه و بهای هفت هزار و 500 تومان از سوی نشر ققنوس روانه کتابفروشی‌ها شده است. نام طراح گرافیک کتاب در شناسه آن درج نشده است. برای مطالعه فایل pdf نخستین صفحات این کتاب به این نشانی بروید.

نشر ققنوس پیشتر کتاب «دروازه کاج: حکایت‌هایی از ذن» این نویسنده و هنرمند را نیز منتشر کرده بود. همچنین از دیگر کتاب‌های منتشر شده تیچ نات هان در ایران می‌توان به: «راه رفتن و مراقبه» و «صبح نیلوفری عشق» اشاره کرد.

«نردبان جادویی برای موفقیت»، «بیندیشید و ثروتمند شوید» و «قدرت بخشیدن» نام شماری دیگر از ترجمه‌های منتشر شده خالصی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها