دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
شهادت رئیس جمهور بر عزت و شرف دفتر ایثار روحانیت افزود

اردبیل- نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار اردبیل در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان گرامی پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل، در متن پیام تسلیت مشترک آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل چنین آمده است:

با سینه‌ای مملو از غم و اندوه و با چشمی اشک‌بار در شهادت ریاست محترم جمهور حضرت آیت‌الله رئیسی و برادر عزیزمان حضرت آیت‌الله آل هاشم و وزیر خارجه انقلابی و پرتلاش جناب آقای دکتر عبداللهیان طاب ثراهم و سایر همراهان رئیس‌جمهور محترم، داغدار و عزادار شدیم این ضایعه بزرگ را به محضر امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری و ملت بزرگ و خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می‌کنیم و برای این افتخارات بزرگ کشور علو درجات و برای بازماندگان خلفیت خداوندی را مسئلت داریم.

بدون تردید باید از سر تحقیق گفت این سید جلیل القدر و با صفا با اخلاص‌ترین، ولایی‌ترین، پرکارترین، محبوب‌ترین، خستگی ناپذیرترین و باتدبیرترین ریاست جمهور تاریخ ایران عزیز بود. او اصلاحات بسیار اساسی و زیر بنایی را با همت ستودنی شروع کرده بود و بالاخره در راه خدمت و ایجاد عزت برای ملت عزیز جان خود را از دست داد.

این حادثه که صرفاً با مشیّت الهی صورت گرفت، ما را از سازندگی، پیشرفت، سرعت عمل و کار جهادی بازنخواهد داشت و با توان مضاعف و عزم ملی ملت بزرگ، ایران عزیز را به ذروه پیشرفت و توسعه و عزت خواهیم رساند.

روحانیت عزیز برای اقتدار و اعتلای کشور قربانی‌های خطیری در طول تاریخ تقدیم کرده و این سلسله با افتخار ادامه دارد. حضرت آیت‌الله رئیسی و حضرت آیت‌الله آل هاشم با اهداء جان عزیز خود در مسیر عزت کشور اسلامی بر وزن و شرف دفتر ایثار و جان فشانی روحانیت افزودند.

از اهالی مکرم و حق‌شناس استان می‌خواهیم مثل همیشه با حضور حماسی خود در مراسم تجلیل از آن بزرگان مقام خدمت و خدمت گزاران بزرگ کشور را گرامی بدارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها