پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰
«عزیزجون» فروتن دوباره آمد

مسعود فروتن، نویسنده، بازیگر، گوینده و مجری تلویزیون در حاشیه نهمین روز از سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد و از عرضه دومین چاپ کتاب «عزیزجون» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، همزمان با نهمین روز برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مسعود فروتن، نویسنده، بازیگر، گوینده و مجری تلویزیون از غرفه ایبنا دیدن کرد.

وی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار این رسانه عنوان کرد: در روزهای برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران، کتاب «عزیزجون» از سوی نشر بدرقه جاویدان به چاپ دوم رسید. چاپ نخست این کتاب در سال ۱۴۰۲ منتشر شده بود و به زودی یک کتاب داستانی دیگر را با همین ناشر منتشر خواهم کرد.

این گوینده در بخش دیگری از این مصاحبه عنوان کرد: کتاب «دربست منیریه» نوشته سالومه طهرانی از نشر دید را به زودی در کنار کتاب «عزیز جون» خوانش (به صورت کتاب صوتی) خواهد کرد.

مسعود فروتن تاکنون کتاب‌هایی چون «عزیز جون»، «صندوقچه»، «یک مرد، یک شب»، «ناتمام»، «از سر دلتنگی»، «در کوچه پس کوچه‌های دلتنگی» را به بازار نشر عرضه کرده است.

به گزارش ایبنا؛ سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری برگزار می‌شود و سامانه ketab.ir فضای مجازی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ است.

اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها