پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
کتاب «مدیریت دانش همکاری و شبکه های اجتماعی» منتشر شد

کتاب «مدیریت دانش همکاری و شبکه های اجتماعی» ترجمه ناصر رحمدل توسط انتشارات دانشگاه عالی دفاع ملی منتشر و جهت ارائه به مخاطبین و پژوهشگران در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ۱۴۰۲، عرضه گردیده است.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا انتشارات دانشگاه عالی دفاع ملّی به‌عنوان سازوکاری علمی و سازمانی در توسعه ادبیات راهبردی به تدوین متون آموزشی مدیران عالی کشور در حوزه مسائل راهبردی، دفاعی و امنیتی می‌پردازد.

پژوهش‌ها نشان می‌دهند که «همکاری و شبکه‌های اجتماعی» موجب تقویت به‏اشتراک‌گذاری دانش و نوآوری می‌شوند؛ به‌عنوان مثال، همکاری و به‏اشتراک‌گذاری دانش از طریق استفاده برخط از انجمن‌های خبرگی، فعال‌تر می‌شود تا ایده‌ها و شیوه‌ها در برقراری ارتباطات جدید سریع‌تر تولید شوند.

انرژی دادن به کارکنان، موجب تقویت نوآوری می‌شود. به‎اشتراک‌گذاری دانش آشکار تأثیر مهمی بر سرعت و عملکرد نوآوری و به‎اشتراک‌گذاری دانش فنی اثر معناداری بر کیفیت نوآوری و عملکرد عملیاتی دارد و در سراسر کتاب آمده است که ابتکارات مدیریت دانش در سازمان‌ها نتایج مثبتی را به همراه داشته است.

عوامل کلیدی مدیریت دانش، فرایندهای هماهنگی میان گروه‌های ارائه خدمات، همکاری بین فرهنگی (چندفرهنگی) با استفاده از فناوری، ایجاد شبکه‌های افقی و عمودی برای حمایت از کسب‌وکار، تجزیه‌وتحلیل شبکه‌های اجتماعی، تجزیه‌وتحلیل شبکه‌های دانش بصری و تیم‌های رهبری با عملکرد عالی برخی از عناوین فصول پانزده‌گانه این کتاب هستند.

کتاب «مدیریت دانش: همکاری و شبکه‌های اجتماعی» در ۴۳۴ به بهای ۱۵۵ هزار تومان از سوی انتشارات دانشگاه عالی دفاع ملی راهی بازار نشر شد.

این کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه و از طریق خرید حضوری یا مجازی، در اختیار پژوهشگران و علاقمندان قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها