شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱
کتاب «پایه نشانه کتاب اول؛ مبانی نظری» و «پایه نشانه کتاب دوم: مبانی عملی» منتشر شد

کتاب «پایه نشانه کتاب اول؛ مبانی نظری» و «پایه نشانه کتاب دوم: مبانی عملی» نوشتهٔ حجت مجرد در نوبت اول ۱۴۰۳ با تعداد صفحات ۱۴۰ و قیمت ۲۳۸ هزار تومان به همت انتشارات کتاب‌سرای میر دشتی منتشر شده است.

سرویس هنر خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا): کتاب «پایه نشانه کتاب اول؛ مبانی نظری» و «پایه نشانه کتاب دوم: مبانی عملی» نوشتهٔ حجت مجرد در نوبت اول ۱۴۰۳ با تعداد صفحات ۱۴۰ و قیمت ۲۳۸ هزار تومان به همت انتشارات کتاب‌سرای میر دشتی منتشر شده است.

مجموعه دوجلدی «پایه نشانه کتاب اول؛ مبانی نظری» و «پایه نشانه کتاب دوم: مبانی عملی» با موضوع هنرهای تجسمی در دو عنوان مبانی نظری و مبانی عملی برای علاقه‌مندان این حوزه گردآوری شده است.

کتاب «پایه نشانه کتاب اول؛ مبانی نظری» و «پایه نشانه کتاب دوم: مبانی عملی» شاید جزو منحصربه‌فردترین کتاب‌ها در حوزه آموزش تئوری و عملی نشانه‌های تصویری در ایران باشد که ماحصل ۳۰ سال تجربه آموزش‌های تئوری و عملی نویسنده در سطوح مختلف هنرستان و دانشگاه است.

عنوان نشانه در این دو کتاب حاصل انتخاب مجموعه‌ای از ارزش‌ها و اطلاعات است که در قالب یک تصویر یا نوشتار در روند ارتباط سازمان با افراد جامعه قرار می‌گیرد.

کتاب «پایه نشانه کتاب اول؛ مبانی نظری» و «پایه نشانه کتاب دوم: مبانی عملی» برای هنرجویان، هنردوستان و اساتید این حوزه مورداستفاده قرار می‌گیرد ضمن اینکه می‌توانند از دانش این دو کتاب بهره مناسبی را داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها